Πολιτική αγοράς

Αποστολή προιόντων

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με ΕΛΤΑ που επιλέγει το helenscellar.gr εξασφαλίζοντας έτσι προνομιακές χρεώσεις για τους αγοραστές και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει ένα προϊόν στα χέρια του αγοραστή είναι μία(1) ή δύο (2) εργάσιμες μέρες. Το ελάχιστο κόστος αποστολής είναι 2,5 ευρώ μέχρι 3 κιλά, μετά τα 3 κιλά το κόστος αποστολής είναι το μισό από το βάρος. Δηλαδή εάν είναι 5 κιλά το κόστος αποστολής θα είναι 2,5 ευρώ.

Επιστροφή προιόντων

Α. Επιστροφή προϊόντος από μέρους του πελάτη και αντικατάστασή του με άλλο.
Το online κατάστημα helenscellar.gr θέλοντας να εξασφαλίσει την ομαλή και σίγουρη αγορά ενός προϊόντος από τον αγοραστή, δίνει τη δυνατότητα επιστροφής και αντικατάστασής του από άλλο ή από το ίδιο σε διαφορετικό μέγεθος, εάν είναι διαθέσιμο. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση και δεν αφορά προιόντα όπως κρέμες κτλ. Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσα σε δέκα τέσσερης (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του, μέσω mail (info@helenscellar.gr). Αφού γίνει η συνεννόηση, θα μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ένα άλλο προϊόν από τη σελίδα του www.helenscellar.gr. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη . Εάν το κόστος του αρχικού προϊόντος και της μεταφοράς ξεπερνά το κόστος του προϊόντος με το οποίο αντικαθίσταται τότε το επιπλέον ποσό επιστρέφεται κατόπιν συνεννόησης.Το νέο προϊόν θα βρίσκεται μέσα σε 2-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που το online κατάστημα θα παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.

Β. Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους του online καταστήματος www.helenscellar.gr.

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το www.helenscellar.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 3 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, μέσω mail (info@helenscellar.gr), από την μεριά του αγοραστή με το κατάστημα. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.

Γ. Επιστροφή προϊόντος με αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων.

Το www.helenscellar.gr θέλοντας να παρέχει το καλύτερο στον αγοραστή, δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσα σε δεκατεσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή,μέσω mail (info@helenscellar.gr). Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος από το online καταστημά μας. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει τα μεταφορικά στην αποστολή του προϊόντος τότε επιβαρύνεται μόνο με το ποσό που αντιστοιχεί στα έξοδα επιστροφής του. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.Σε προιόντα όπως κρέμες, εσώρουχα κτλ. δεν γίνεται επιστροφή.


Tρόποι πληρωμής


Με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό με αιτιολογιά κατάθεσης πάντα τον αριθμό παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της.

Τράπεζα Πειραιώς Bank

Με αντικαταβολή στον ΕΛΤΑ

Αποστολή προιόντων

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με ΕΛΤΑ που επιλέγει το helenscellar.gr εξασφαλίζοντας έτσι προνομιακές χρεώσεις για τους αγοραστές και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει ένα προϊόν στα χέρια του αγοραστή είναι μία(1) ή δύο (2) εργάσιμες μέρες. Το ελάχιστο κόστος αποστολής είναι 2,5 ευρώ μέχρι 3 κιλά, μετά τα 3 κιλά το κόστος αποστολής είναι το μισό από το βάρος. Δηλαδή εάν είναι 5 κιλά το κόστος αποστολής θα είναι 2,5 ευρώ.


Επιστροφή προιόντων

Α. Επιστροφή προϊόντος από μέρους του πελάτη και αντικατάστασή του με άλλο.

Το online κατάστημα helenscellar.gr θέλοντας να εξασφαλίσει την ομαλή και σίγουρη αγορά ενός προϊόντος από τον αγοραστή, δίνει τη δυνατότητα επιστροφής και αντικατάστασής του από άλλο ή από το ίδιο σε διαφορετικό μέγεθος, εάν είναι διαθέσιμο. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση και δεν αφορά προιόντα όπως κρέμες κτλ. Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσα σε δέκα τέσσερης (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του, μέσω mail (info@helenscellar.gr). Αφού γίνει η συνεννόηση, θα μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ένα άλλο προϊόν από τη σελίδα του www.helenscellar.gr. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη . Εάν το κόστος του αρχικού προϊόντος και της μεταφοράς ξεπερνά το κόστος του προϊόντος με το οποίο αντικαθίσταται τότε το επιπλέον ποσό επιστρέφεται κατόπιν συνεννόησης.Το νέο προϊόν θα βρίσκεται μέσα σε 2-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που το online κατάστημα θα παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Β. Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους του online καταστήματος www.helenscellar.gr.
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το www.helenscellar.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 3 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, μέσω mail (info@helenscellar.gr), από την μεριά του αγοραστή με το κατάστημα. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Γ. Επιστροφή προϊόντος με αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων.
Το www.helenscellar.gr θέλοντας να παρέχει το καλύτερο στον αγοραστή, δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσα σε δεκατεσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή,μέσω mail (info@helenscellar.gr). Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος από το online καταστημά μας. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει τα μεταφορικά στην αποστολή του προϊόντος τότε επιβαρύνεται μόνο με το ποσό που αντιστοιχεί στα έξοδα επιστροφής του. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.Σε προιόντα όπως κρέμες, εσώρουχα κτλ. δεν γίνεται επιστροφή

Tρόποι πληρωμής
Με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό με αιτιολογιά κατάθεσης πάντα τον αριθμό παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της.Τράπεζα Πειραιώς Bank

Με αντικαταβολή στον ΕΛΤΑ